Zdravé hubnutí je hračka, když víte jak na to

zdravé hubnutí
zdroj: pixabay.com

Přestaňte se trápit drastickými dietami, které většinou stejně nevedou k dlouhodobým úspěchům. Když už takto zhubnete, ztracená kila se vám vrátí zpět během několika týdnů a často i s úroky. Chcete si udržet pěknou postavu a ještě k tomu se cítit dobře? Zapomeňte na složité počítání kalorií a začněte vnímat signály svého těla.

Proč dlouhodobé omezování v jídle nikam nevede?

Nejíst po páté hodině večer? Vynechat sacharidy? Celkově snížit energetický příjem? To jsou otázky, které řeší mnoho lidí toužících po krásné, pevné a štíhlé postavě. Abyste nejedli po páté večerní hodině, museli byste usínat už kolem osmé.

Vyřazení sacharidů z jídelníčku vede sice k váhovému úbytku. Většinou jde však o vodu, nikoliv o tuk. Má za následek také úbytek energie a podrážděnost. Na snížení energetického příjmu už něco pravdy bude. Pokud totiž chcete hubnout, měl by být váš energetický příjem o něco nižší než výdej. Dlouhodobě velké rozdíly ale mohou vést ke zpomalení metabolismu.

Vyrovnanou psychikou za hezčí postavou

Určitě už jste slyšeli, že hubnutí je především o psychice. Můžete se každodenně „mučit“ v posilovně, striktně dodržovat předepsaný jídelníček, ale nezhubnete přitom ani gram tuku. Základem pro zdravé hubnutí je vnímání signálů svého těla a psychická pohoda. Obzvlášť pokud nechcete být do konce života odkázaní na předepsaný jídelníček, doporučujeme začít tělo poslouchat. Pak totiž zjistíte, že se nic nestane, pokud si nepůjdete jednou zacvičit nebo když si dopřejete nějaké nezdravé jídlo. Ba naopak, vaše tělo tyto výkyvy spíše ocení.

Jak zhubnout břicho a vytvarovat problematické partie

Řešíte, jak zhubnout břicho? Chcete na plovárně ukázat svůj sixpack? Do léta zatím zbývá dost času, během kterého můžete dokázat se svou postavou divy. Bohužel břišní svaly často rezignují na projevenou snahu ve fitku. Jak je to možné?

Břicho se nedá zhubnout pouhým posilováním. Vyžaduje úpravu jídelníčku, kdy musíte vydat více energie než kolik jí přijmete. K tomu vám pomůže snížení celkového objemu přijatého jídla spolu s vhodnými aerobními aktivitami (ať už jde o běh, kolo, brusle nebo o intervalový trénink). Vzhled břicha ovlivňuje i celkové procento tuku v těle. Čím je nižší, tím budou vaše břišní svaly vyrýsovanější.

Chcete zhubnout bez počítání kalorií, vyzkoušet zdravé fitness recepty a přečíst si návody na to, jak vytvarovat problematické partie? Navštivte webové stránky www.dancahajkova.com.